Цитати

„Желим да музика прича уместо мене иако савршено знам да музика прича само о себи чак и када захтева од нас да уђемо у њу да бисмо били она. Не можемо је видети споља, јер онда не бисмо постојали за музику…“    Карлос Фуентес ИНЕСИН ИНСТИНКТ

 

„Слушао сам вашу причу, али нисам слушао шта сте говорили о људима, слушао сам шта сте рекли о себи.“    Джон Апдајк БЕЖИ, ЗЕКО, БЕЖИ

 

„Заточена у мени, још живи девојчица која би желела да јој се угреју табани и да поцупкује као сва друга деца. Али заточена је, а то се дешава свим девојчицама које не могу да престану да буду девојчице. Заиста је само до мене кад не могу да се помирим са садашњошћу.“    Марлен Хаусхобер МАНСАРДА

Ostavite odgovor

