Из средњошколских дана

Свануло

Открило се хладно,

на хладном.

Гега се.

Види га.

Један, два, три ударца.

Јаки покушаји.

Три ударца.

Неко их је бројао.

Открило се мирно,

на хладном,

па се покрило са три ударца

да се утопли.

Из необјављене збирке песама, коју сам назвала „Свилени свет“, а за коју сам добила Октобарску награду Београда. Ишла сам у XIII београдску гимназију ада се то десило.

После много времена, погледала сам „Свилени свет“ поново. И све се вратило. РЕЧИ, ЗВУЦИ, ОБЛИЦИ. Погледала сам још једном називе поглавља: ОЧИ ЦРНЕ И ВЕЛИКЕ КАО ЉУБАВ, ОКРЕЋЕ МЕ ПРИЗОР, ПОВОДОМ ЗИМСКИХ НАГОВЕШТАЈА и ШЕТЊА СА ЗВЕЗДОМ ПОД МИШКОМ. Све се вратило.

6 thoughts on “Из средњошколских дана

  1. Необично је јединствено, барем по мени 🙂 Прочитала сам сваки ваш пост и нисам знала који пре да коментаришем…А опет, плашим се да не покварим вашу јединственост-необичност мојом обичношћу и једоставним речима 🙂 Штета што нисте објавили своје радове из средње школе,многи би волели да их прочитају 🙂 Недостају ми наши свакодневни разговори и ваше мудре речи, барем овако имам мали осећај да се ништа није променило и када ми треба моменат за себе окренем се вашем блогу 😉

    • Pa ne samo blogu, nego se pokupiš i dođeš!!! 🙂 Ti to pričaš o svojoj „običnosti“??? Izvini, ali promašila si temu! 😉 To ćemo na nekoj od RKP-a, može?

      • Хахаха а шта ја знам,кад сте ту, кад нисте,заузети или не-нећу да сметам 🙂 У поређењу са вама, да! 😀 Ипак мислим да нисам 🙂 Одмах сутра 😉

Ostavite odgovor

