Одмор



Јао, како сам се средила! Купила сам нов кармин, била код фризера, набацила минђушице. Некако сам, рекло би се – супериорна. Шетам тако, са рукама иза леђа, међу џиновским цветовима и извијеним бобицама. Данас нисам код куће. Изашла сам сама. Нашминкана, зачешљана, заљубљена у тренутак. Причам ја тако са биљкама. Оне своје, своје ја, ал иде разговор. Шеткамо заједно. Разгрну се пред мојим кораком, заклоне ме кад прођем. Шушоре, смејуље се, оговарају ме мало али добронамерне су. То оне мене зачикавају. А ја се правим да не примећујем ал тако да оне схвате да сам све чула. Као учитељица или као девојчица-дамица радознала и мудра. Ходам, врцкам, раскопчам хаљину на грудима, баш се испрсим, подигнем руке, заплешем, па успорим, станем, миришем, миришем, вау – како удахнееееем! И вратим се лагано кући. Сутра је радни дан. Ала сам се одморила! Било је ово као десет дана на Јадранском мору!

(Једна од могућих илустрација цртежа чији сам аутор такође ја.)

4 thoughts on “Одмор

  1. Ja sam danas htela kod frizosa al’ – corak. Rekose mi u petak da radi, danas pozvah jer sam imala osecaj da je nece biti i – ne lezi vraze. Osecaj me nije varao. A bas sam htela da se sredim k’o upisana i prosetam ne bas medj’ cvecem (to ostavljam za vikend) vec med’ ljudima, beogradskim betonom i ponekom cvetnom zardinjerom… 🙄 . Nista, stvar se pomera za sutra.

Ostavite odgovor

