Само ми причај

Тихо ми говори. Немој да шапућеш али дођи до саме границе. И пусти ту реч. Нека ми та реч за тренутак затвори очи. Па настави да причаш. Ја волим када ми причаш. И када питаш. И када одговараш уместо мене. Када показујеш да више знаш. Пусти ту реч. Да ме пољуби. Јер ако то не учини, ја ћу сада умрети. Слушај, то је све због ове музике. Јер све што говориш постаје звук и постаје мелодија. Она је данас молска. И ја сам данас на граници суза. Од миља. И чежње. И нејасног бола. И силе. И потребе да слушам. О ономе што не желим да разумем. Јер ми је тако лепо. Јер се тако осећам безбедно. Тихо ми говори. Заплеши са мном. У овој црвеној соби. Под овим црвеним светлом. И немој се вадити да не знаш. Ја ћу жмурити све време. Окретаћу се у марами од црвеног тила. А онда пустити тихи промукли крик, јер ме је једна од речи ујела и брзо се вратила теби. Тихо ми говори. И дај ми права да вриштим док шапућеш, а док ја допуштам вилици да се тресе и згрченим прстима да не дају да их отвориш јер им је тако лепо. Само ми причај. Само причај и милуј погледом. И чини то тихо. Док се извијам из тила и одлазим у ноћ. Са сузама у очима. И цветом у коси који данас, сем тебе, у целој овој гомили, нико није видео.

16 thoughts on “Само ми причај

Ostavite odgovor

