Бум

Прво је из видокруга нестао прозор у позадини, онда врата са стране, слика на зиду, руб завесе, сво шаренило собе. Смеђе око било је све ближе. Затим је зеница почела да се шири. Убрзо је црна заменила смеђу. На моменат је било баш као да је пао мрак.

Онда се јавила нека скрама. Нешто између предивне пене и наслага алги на површини мора. С тим што су ове биле претежно беле и нису јој се свиделе.

Онда се разгрнула, сама од себе, та скрама, да би жена прошла. И прошла је, неочекивано лако али без учешћа своје воље.

Онда се простор сузио и жена није могла да дише. Дуго није могла да дише.

Онда се зачуо тресак, прасак. Није ни прасак, већ хитац. Чуо се хитац. Јасно је чула хитац , бум! И ставила је руке, бум!, бум!, на груди,

обе руке,

и притискала јако,

и притискала јако.

14 thoughts on “Бум

  1. Imam prijateljicu, umetnicu, koja bi ovo prokomentarisala ovako – UHHHHHHHHHHHHH…. to je vrisak ili ovako – njenom crvenom nedostajalo je plavo. Ja nemam šta da dodam.

    • Ponekad su tvoji komentari majušne priče za sebe. Dođe mi da ti ih sve skupim u želji da ih uklopiš u neki kolaž od reči i napraviš novu priču pa da nas, kao i uvek, obraduješ sve.

  2. Ovo dolazi iznutra, svom snagom. Kao proživljeno. Ali ne zbog iznijetih činjenica nego zbog načina na koji je predočeno. Definitivno pritisne grudi do pucanja.
    Volio bih nabaviti i pročitati te tvoje dvije zbirke.

    • Ne verujem da ćeš ih naći. Potraži negde u bibliotekama. Skeniraću korice. Da imam neki preostali primerak, rado bih poklonila. Ali obe su inače i štampane u malom tiražu. Drago mi je da ti se sviđaju neke moje priče.

  3. Tvoje reči su velike, teške, smislene. Ponekada se osećam da nemam šta da tražim tu. Ustvari uvek. Teško mi je da prokomentarišem nešto.
    A opet me izazivaš svakim pasusom. Eto, nekada sam i ja imao takvo srce. Glasno. Sada imam samo srce. Spava.

Ostavite odgovor

