Зовем се…

Ја поседујем моћи: умем да умирим, да опијем, да отрезним, да спојим – раздвојим, да свежем – одвежем, убрзам – успорим, увијем – одвијем, разболим – зацелим, заћутим – говорим, заплачем – исплачем, засеним – замрачим, стегнем – растегнем, привучем – одбијем, пољубим – ударим, придржим – испустим, склопим – расклопим… Умем брзаке у мир да претворим, реке у море, море у острво, острво у шуму… Могу шуму у собу да уселим, собу у постељу, постељу у тело, тело у ум, ум у звезду, звезду у сан, сан у песму, песму у загрљај, па њега у глас… Зовем се Љубав, и баш због тога, баш зато, и звучим некако чудно. Да сам неко други, јаснија бих била. Али вам онда не бих рекла ништа. Ма шта да Ништа значи. Бар тако ја гледам на то.

18 thoughts on “Зовем се…

  1. Tanja,Tanja, kako je neobičan i lijep tvoj svijet riječi! Kad čitam, kao da uronim i plivam bez zraka u tvojim „rječnim“ poemama.
    I blago tebi – tvoj sin čita što ti pišeš 🙂

    • A tvoj komentar je poput nanizanih zrnaca bisera. Tako meko i saosećajno rečeno, da mi nije čak ni neprijatno što me toliko hvališ. 🙂 Što se tiče sina, znaš, imam ti ja još dva komada, al neće da čitaju mamu!!! 🙂

    • Mnogo ti hvala. 🙂 A veruj mi, malo sam sumnjala u to da li će ova priča naići na bilo kakav odziv kad je objavim. Ne znam zašto. Možda zato što je nisam onako polako sređivala, peglala, radila na njoj. Ispaljena je kao metak. Rekoh: neka je. Ne moram uvek ja da imam konačnu reč, he, he. 🙂

  2. Lepo ti je ovo, prelepo. Bas mi se svidja. Zvuci kao zagonetka sa resenjem na kraju.
    Imam i ja jednog sina koji ponekad procita ono sto napisem (drugi je suvise mali). A kad imas takvu publiku, to je nesto posebno. 🙂

  3. Tanja…nemoguće je da nema odziva.
    „Ljubav uvek ima rešenje…“
    i uvek daje konačnu reč.
    Uostalom… mora biti ko metak.
    Kakva je to ljubav koja se pegla?
    Pozdrav! 🙂

  4. Ljubav na kub !! Prelijepo, zaista sam uzivala, i procitala vise puta. Masta je cudo, volim obojene ljude, i njihove sarene misli.

Ostavite odgovor

