Усамљена бајка

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

31 thoughts on “Усамљена бајка

    • Moje! :). Sve što vidiš, vidiš isto što i prvi put. Samo tonirano drugačije. Bajke nisu takve. One su celovite. Zato je ova usamljena, a opet bajka. Otkriću ti tajnu: to je zapravo portret jednog čoveka. Imaš obrve, oči i ono o čemu razmišlja. 🙂 Mašta, ah ta mašta!!! 🙂

    • Obožavam. Ali ti si hrabrija. Imaš kod mene kategoriju pod nazivom „Oblici“!, u koju sam stavila i Usamljenu bajku. Ima tu koječega pa zvirni kad možeš! 🙂

    • Mnogo ti hvala. Tako sam želela da neko oseti baš to: nešto divno. Ma koliko da nismo nečem dorasli, možemo međusobno podeliti onoliko koliko imamo, tako da me je baš obradovalo saznanje da je Usamljena bajka ostavila nekakav utisak. 🙂

      • Али морам додати, мада је неко већ споменуо, разумем и твоју жељу и потребу да немаш дугменце за лајк и да ти пишемо коментаре, али понекад, понекад имам осећај да и кад напишем „предивно“ покварим тај неки васељенски баланс који си створила и фали ми да ти покажем да сам ту, а да оћутим…

      • Ne možeš ti ništa pokvariti. I to „predivno“ na primer, može da se kaže na različite načine, različitom snagom i sa različitih nivoa. To se oseti. Ja to osetim. Zato mi ni jedan tvoj komentar nije nekakva fraza ili – već viđeno, ili nekakva izlizana reč. Znači mi da ČUJEM ljude, baš kao što razumem i kada ne napišu ništa. Zato ne želim dugmence! 🙂

  1. Ima sve potrebne elemente da nastane zaista jedna divna bajka. 🙂 A svaka boja daje novi smjer tom sarenilu. Ja vidim i osmijeh, i sunce, i obalu, a ribica je glavni junak, i vesela je.

Ostavite odgovor

