Pismo gospođice S, gospodinu Š, Šveningen, 1897.

https://bibliotekaxv.wordpress.com/2013/01/09/%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BC%D0%BE-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%92%D0%B8%D1%86%D0%B5-%D1%81-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%83-%D1%88-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%B1%D0%B0%D0%B4%D0%B5/

Oh, gospodine Š, pa Vi još niste odgovorili na moje pismo! Čekam i čeznem. Pomišljam da je možda gospođa Š videla onaj poljubac u obraz. Ne, ne, nije moguće. Bili smo dalje od lampiona u vrtu. I brzo smo se vratili. Tada ste pozvali na ples gospođicu M i ona Vam se smešila. Kako je umiljata gospođica M, sa onim njenim pegicama i ružičastom kožom! O ne, nemojte mi reći da posle niste želeli da igrate sa mnom! Ili Vam se učinilo da kroz moj uvojak gledam barona i njemu upućujem naklon! Oh ne brinite. On je tako običan. Njegove priče… oružje i konji. Lov. To je tako dosadno. Vi ne lovite? Lovite li, gospodine Š? Zečeve ili srndaće? Oh kako je lepo smejati se s Vama. Tako ste duhoviti, tako darežljivi. Vaši komplimenti su tako otmeni. S Vama u društvu… osećam se… osećam kako Vama sva ova moja lepota zapravo nije bitna, već moj duh. I to me uzdiže u sopstvenim očima pa se u ogledalu činim samoj sebi još lepšom. Vi gledate moju drugu stranu. Gledate moju dušu! Ali zašto Vi meni ne pišete? Znam! Sigurno mi spremate neko veliko iznenađenje, na primer, na primer… ogrlicu i minđuše! To je više od reči. A Vi ste tako neobičan čovek pa mi je logično da umesto pisma kažete to što želite na neki drugačiji način. No dosta o tome. Nije lepo da jedna dama toliko otkriva svoja osećanja. U svemu treba imati mere. Baš kao i Vi. Niste prekoračili granicu pristojnosti ničim. Ja Vas zbog toga veoma poštujem. O, da, i Vašu ženu naravno. Recite mi kako je gospođa Š. I, naravno, prenesite joj moje pozdrave i kažite da mi se jako svideo onaj medaljon na njenom lančiću. I da joj jako lepo stoje tamniji tonovi. Trebalo bi više da ih nosi.
Pa, gospodine Š, toliko od mene.
Pozdravlja Vas gospođica S,
ona koja pati i koja sada… ah, oprostite na ovom izlivu osećanja… sada mora hitno da ode i napuderiše nos!

44 thoughts on “Pismo gospođice S, gospodinu Š, Šveningen, 1897.

  1. Vidim ja da će ovde doći do dvoboja grof – baron! 🙂
    Ali dobro… Uvek pobedi onaj koji „gađa“ dušu. Valjda…
    Vrlo „vrckav“ post. Skoro da se može napipati atmosfera.
    Svaka čast Tanja! 🙂

  2. Znaš, srećan sam što prošle godine nisam čitao prvi deo, pa sada u dahu pročitah oba.
    Predugo bi bilo čekati nastavak 🙂
    Ovako…navijam da gospođica smota gospodina…S i Š odlična kombinacija.
    Bravo!

      • Recimo, da je gospodin Š (čim je gospodin, pretpostavljam da je zreo mučkarac), prilično iskusan u ovakvom očijukanju i da je svakako na sebi svojstven način raspalio vatru u gospođici S.Samo je suptilniji 😉
        Gospođa Š?
        E tu je ključ čitave zavrzlame 😉

      • Ti baš misliš da se ona zaljubila??? Obožavam ovo, kad otkrivam značenja priče koju sam sama napisala. Kako zamišljaš gđu Š? A S? Očekujem da si pomislio da je plavuša!!! 🙂

      • A ne, ne mislim da se zaljubila, ali da ima svoj cilj i da nepreza ni od čega da ga dostigne, to svakako 😉
        Naprotiv, zamišljam je kao tamnokosu, zelenooku vrcku.
        Gospođa Š, dostojanstvena, veoma svesna sebe i dužine lanca, na kojem drži gospodina 😀

  3. Moram priznati da je S. vrcava i vrlo strpljiva kao je ovoliko dugo čekala na odgovor na prvo pismo…A gospodin Š. ….hmmmm… deluje kao da se uplašio ili predomislio 🙂
    Jedva čekam nastavak! 🙂

    • Šta – S. ti deluje kao vrcava, glupkasta ili promišljena? Kako ti tačno deluje S?
      Nastavka će biti. Mada je prvi deo napisan pre godinu i više. Strašno. Dakle, neke 2015-te :)!

      • Nećeš nas valjda ostavit da toliko čekamo???
        Vrcava dabome, iz nje viri đavolak „sigurno će to biti „ogrlica i minđuše“ , a da ne pričamo o tome kako ona njemu opet bezočno piše i pored postojanja gospođe Š. 😉

      • Vidim ja da ćete svi vi zajedno napisati priču do kraja umesto mene. Grrrrr! Znam jedno: da živi u sadašnjem vremenu, obožavala bi da nosi miniće. Ali samo u roze boji. 🙂
        Tangolina, a jel Š. debeo?

      • Sumnjam, takvoj šmizli u roze miniću u današnjici, ne bi zapao za oko jedan mlohavac 😛 Možda je stariij, kako kažeš, ali onda je poput Ričarda Gira – prosed i možda tunjav 😀 Lično bi volela da je poput Brus Vilisa, sa jakom energijom koja te iz njegovih očiju vuče, ruši snove i menja stvarnost….ali nešto mi ovaj tvoj Š. slabo izgleda da je takav (sem možda da ga malo dotetaš?- dajem ti sva autorska prava na Š=Brus 😛 😀 )

      • Ne znam ja koliko su matori ni Ričard Gir, ni Endi Garsija, ni Brus Vilis…
        Ali ako zbog godina ne dođe do dvoboja to može da reši samo Džek Nikolson.
        Mislim, čovek ima najviše iskustva… A bez starca nema udarca!
        Bilo kako bilo – post je za oskara! 🙂

  4. Džek je definitivno faca, ali Brus je No. 1! Ako i mora doći do dvoboja- Brus će muški da pobedi (uz jedno petnaJst šesnaJst umiranja) 😀
    A post je difinitivno poseban- toliko otvoren da smo se mi raspisali više nego autor 🙂

  5. Prelepa mi je ova tvoja maštovita mističnost, malo me podsećaš na rusku školu, ima nečeg… ne znam da definišem!

  6. Pošto se ovde sada razvijaju ideje, čak se personalizuje gospodin Š, molim da se u obzir uzme Šon Koneri, nikakvi Brusovi i Džekovi, samo jedan jedini Šon 🙂

  7. Maštovita mističnost – Dragana je to odlično opisala! Ne znam za prvi ni drugi dio ni ostale, pročitala sam samo ovo, i ovako za sebe je odlično.

  8. Tako, tako nadahnjujuće. 🙂 Divno sam se provela u vremeplovu. Njena pisma su me „naterala“ da se pretvorim u gospodina Š. Bar privremeno. Napisano pismo nestrpljivo čeka da ga pročitaš i da ga objaviš ukoliko to želiš. Pošto tvoju mejl adresu nisam uspela da pronađem, moja je babeidede@gmail.com.

Ostavite odgovor

