Stream

Dragi prijatelji blogeri,

želim da vas obavestim da sam pokrenula multimedijalnu radionicu pod nazivom STREAM – tok, struja, bujica.

 

Ideja Streama i strimovanja 🙂 jeste u prvom redu kreativno pisanje i stvaranje zajedničkih različitih književnih formi; zatim usmene vežbe kroz koje kanališemo misli i ideje na sasvim drugačiji način; povezivanje kreativnih ljudi različitih profila… S obzirom da se za Stream prijavljuju i osobe kojima pisanje nije prioritetna preokupacija, oni u grupi nalaze svoje mesto i ulogu i kroz svoj rad (fotografija, nakit, dekupaž…) je dopunjuju.

 

Cilj Stream-a je timski projekat koji će, u formi kolažno osmišljene i stilski i idejno zaokružene knjige, biti publikovan kada se prikupi dovoljno kvalitetnog materijala.

 

Sličnu radionicu vodim već punih šest godina (ali sa mlađom populacijom). Imam razrađen koncept, metodiku, pristup i jasnu viziju.

 

Svaki susret je događaj za sebe, koji pažljivo pripremam i osmišljavam.

 

Strimuje se u malim grupama, od 10 do 12 članova, svake srede u atraktivnom ambijentu kluba Nea&Nera, u Crnogorskoj 8 (odmah ispod Zelenog venca), sa početkom u 18 sati.

O svemu što vas zanima, kao i detaljima nenavedenim ovde, pitajte me preko mejla (tanjataubner@gmail.com), a ja vas pozivam da sutra dođete u zakazano vreme kako biste dobili potpuniju sliku i doneli odluku da postanete deo nas – naravno ako se ne plašite da vas bujica ponese :)!

Sve vas pozdravlja tanjat,

baš sve,

i one prijatelje koji nisu iz Beograda.

 

Očekujem vas sutra, sreda – 30. aprila u 18 sati!

Svi ste dobrodošli,

kao i prijatelji prijatelja :).

39 thoughts on “Stream

    • Hvala. Ukoliko imaš prijatelje u Beogradu, iz sveta književnosti, muzike, primenjenih umetnosti, filma, fotografije, glume… molim te pošalji im ovaj tekst. Neka mi se jave na gmail ili neka dođu sutra u Crnogorsku 8.

  1. Divna stvar, i puno srece ti zelim!
    Ja bi se rado prikljuchila,ali stvarno ne znam da li bih mogla da dolazim kad treba, zbog malenog danas uglavnom sve obavljam preko interneta :/

  2. Vidim ja da bismo mi tebe mogli da rastrgnemo na sve strane sveta: kao što reče Negoslava, nije pošteno što ne živiš… u Čačku, ja bih rekao. A posebno mi je žao što nisam u Beogadu zbog toga što bih sa BAS umeo sam da dođem do „Crnogorske“. E sad, brojevi su matematika, a to mi već nije problem već zadovljstvo. Uživaj(te) u svom radu.

  3. Sretan pocetak, a mozda se i otisnem u bujicu koju pominjes :). Ako negde imas utiske sa radionica, krace ili duze opise… – volela bih da procitam i steknem jos bolji utisak. A ukoliko si mozda pomenula gore u tekstu – samo me podseti da pogledam.

    • https://www.facebook.com/streamtokstrujabujica

      evo linka… ali, bez skromnosti, Stream je nešto posebno i ne može se steći kompletan utisak sve dok se ne dođe. U prvom redu to jeste radionica kreativnog pisanja, ali i tretiranja reči na jedan nov način, usmene vežbe su takođe tu, svakakvi radioničarski momenti. Radi se sa mnogo smeha, ali u osnovi jeste dominantna jedna ozbiljnost kreacije, promišljanja i – strimovanja. Svakoj temi koja će se obrađivati, prilazim studiozno i brižljivo pripremim, te je data tema zapravo polazna tačka koju dalje sam Stream vodi svojim tokom. Videćeš.
      Postoje i određeni uslovi vezani za Stream. O njima, i svim detaljima koji te zanimaju, piši mi na

      Imamo neke konkretne planove i ciljeve. Svidelo bi ti se. Ali i o tome preko mejla tanjataubner@gmail.com

      Svake srede u pomenutom klubu, u 18 sati održavam Stream. Dakle, naredni je 10-og septembra. Volela bih da postaneš deo tima, zaista. 🙂

Ostavite odgovor

