Želje

Ne znam kako bih zapravo i počela novogodišnju čestitku svojim prijateljima blogerima. Nekolicinu poznajem lično, većinu ne. Ima onih koje pratim i redovno čitam, a da oni ne čitaju mene. I obrnuto. Meni je sve to ok. I baš zato što mi je ok, poslaću želje i onima koje redovno posećujem, a koji ovaj post možda neće ni videti. Jer sve koje pratim, pratim jer mi je lepo kad odem kod njih.
Moji postovi su većinom kratke forme. Ovaj će, bojim se, biti nešto duži. Jer imam potrebu da o svakome koga čitam kažem po koju impresiju. Nikad se ne stavljam u ulogu kritičara, još manje kritizera – većina vas to zna. Niti laskam. Stoga – ono što budem rekla reći ću u formi doživljaja ne pojedinačnih vaših zapisa već naprosto utiska koji imam o vama i vašim web kućicama. I svakom ću poželeti ono za šta osećam da mu baš treba. Ako pogrešim, oprostite mojoj naivnosti, a dobre namere imajte u vidu.
Kada sam osetila potrebu da napišem ovaj tekst, razmišljala sam o redosledu, pa rekoh – počeću od onih prijatelja koje sam skorije „upoznala“ pa tako redom, u nazad, do onih koje sam zapratila među prvima.

Mejin blog
Komplikovano prosta osoba, kako za sebe kaže. Drugačija u istosti svakodnevlja. Vrcava, radosna, svoja. U 2015-oj želim ti da ostaneš takva i budeš još više to.

Sandrazec
Voli Italiju, more, sunce, svog psa… Želim ti da svoj svet kroz objektiv od reči i kamere postane još bogatiji. I da nam šalješ razglednice. Mnogo razglednica.

Duhovna terapija
Volela bih da se u narednoj godini do kraja opustiš sa nama i proširiš svoj čitalački krug.

Gost kod grofice
Volela bih da i u narednoj godini sačuvaš taj tvoj duh i da i dalje sa nama deliš svoja čudesna zapažanja i iskrene misli. Nego – što ti mene ne shvataš ozbiljno 😉 , dakle – meni želim da se to promeni! 🙂

ŠtaSeKuva
Buftle sa višnjama i čokoladom. Pravim za Novu, deci. Valjda će i za mamu nešto da ostane. 🙂 Sve naj!

Ludanasta
Ozbiljno predstavljanje života oko nje, u tonu pitkog humora, interesantnih gegova i tihe, stidljive sete. Želim ti da se u novoj pustiš onako – do daske!

Marijanastolic
koja me uvek gane i čijim tekstovima iskreno verujem. Srećna ti nova godina.

Sarloakrobata6
Blog čudesnih pogleda na momente iz književnosti i stvaranja pisaca. Želim ti da kroz vrtove od knjiga i reči u 2015-oj nađeš odgovore koji ti trebaju.

ПЛЕТЕНИЈЕ СЛОВЕС
Glas iz blogosfere koji ukazuje na tananosti i gde tuđe tišine nalaze svoje reči. Verujem da će ti u novoj 2015-oj taj dar biti još dublji i blagosloveniji.

Peščanik
Tihost, mekota i, čini mi se, neko ko zaista ume da bude prijatelj. Ona ni u jednom od snova, kako kaže, nije dovršena. Želim ti u novoj neke nove ljude, važne i snažne, pred kojima možeš da govoriš o svemu ovome što nama pišeš.

GoingArrgh
Ivana, koja će tek da shvati da već pravi prave izbore i razumeti ih do kraja. Sada ponekad pomisli da huči po mraku. Ovo kažem zato što je već dugo lično znam. Draga, ja sam sigurna da ćeš u 2015-oj jasno razabrati šta je kraj, šta sredina, a šta početak.

Slučajni bloger
Olja Ristić, i njeno posmatranje stvari iz čudnih perspektiva i naizgled, ali samo naizgled apsurnih ponekad… Koja ume da čuje goluba pa da nas vine, u miru ili vihoru. Jaka je ova naša Olja. Olja, ja želim da će ti u novoj godini biti podareno baš ono što je važno i dobro za tebe.

Temperstardes
Čudesnost, lucidnost, izazov u džepovima ili crvenim vozovima, plavo nebo i siva trava. Srećna ti Nova godina. 🙂

KatarinaBarbara
Katarina i njeno Pismo čika mrazu (obavezno pročitati)… vrcava, iskrena i koja mi uvek svojim novim postom osveži dan. Sjaj šarma i mladosti. Želim ti da u novoj otmeš sve što se od života oteti može.

Labilna
Duhovita, možda najpopularnija među nama. I, da ne zaboravim – jako ozbiljna. Na svoj način. Sve najbolje u 2015-oj.

Aleksandranm
Snaga, krhkost, snaga… I koja zna šta je čini srećnom. Bar takav utisak imam. Tebi i deci sve najlepše u novoj.

Dzimy24bre
„Ptice rođene u kavezu misle da je letenje bolest“, Alejandro Jodorowsky – ovaj citat nađoh kod njega. Dzimy, želim da u 2015-oj poletiš i da dodirneš tlo samo kad ti to sam poželiš.

Nostalgija
Sa svojim čarolijama, ljubavnim lutanjima, koji slika uspomene, a skiciranu budućnost često podeli sa nama. Sve naj u novoj. 🙂

Wonderland
Koja se pita šta je u stvari ona (ne ko je, pazite to 🙂 ), koja se ponekad zatvori u čauru ali uvek nađe način da izađe iz nje. Zato što je napolju lepše. I zato što ona ima talenat da to lepše VIDI. I oživi. I podeli sa drugima. Sve najlepše u novoj, draga devojko.

Utočište
E, da… Muke zadaje ova mala ponekad, muke… jer njena isključivost i potreba da joj sve bude jasno nije slučajna. Ona traži da je ne tražimo u sebi već da upoznamo nju. Lično je poznajem pa stojim iza svega što sam rekla. Želim ti sve najlepše u novoj (i mnogoooogo olovaka sa žirafama na vrhu ;).

Spontano sa šlagom
Vrcava, pametna, sumnjičava, ume da se čuva. Čak i najokretnijima ne bi uspelo da joj uvale šećer. Ona će ili šećer ili šlag. Ali – biraće ona i ponavljaće kako nije spontana, ne, ne i ne. Međutim, ovo demantuju njene priče, lepe i jake i od kojih svaka ima dovršen monolog. Happy New Year!

iluminacije
Sjajni odlomci i citati. Izaberi sada jedan i neka ti nova bude u tom duhu.

MetAlterna
Osoba čiji su snovi kao zvezde. Želim da kroz 2015-tu hodaš stazama posutim zvezdanim prahom.

ZZ blog
Mesto gde uvek zavirim kada mi ponestane ideja, kopča za nešto što trenutno radim, ili jednostavno odem da odmorim dušu. Hvala ZZ. Šaljem ti najlepše želje za novu godinu.

Color me in Cyanide and Cherry
Vilinski prah, lepota svetlosti, drago, drago biće. Be happy and collored in cyanide and cherry during 2015.

Robin
„Reči teku uzvodno, misli nizvodno, i kada se preliju, pripovedaju svoje tajne kamenu…“, reče jednom prilikom Robin i stopi se sa šumama. Želim ti olistalo granje i potoke koji pamte i pripovedaju.

Nikolav
Njegova lucidnost stvaranja koja meni tako prija. Majstor preseka stanja i odabira samo naizgled jednostavnih pitanja. Uživam ovde. Sve naj u novoj.

Dobrodošli u moju stvarnost
Prelepi spojevi reči i slika. Želim ti mnogo novih preliva i skladnih tonova u 2015-oj.

Moji mali svetovi
Svetovi od kojih će neki baš veliki da postanu, znam! 🙂 Srećna ti Nova godina.

TURA, PO TURA, POEZIJA
Kolažni blog u kome me najviše crteži zovu. Često kliknem na njih. Srećna nova. 🙂

Impresije
Impresije – naravno, ali gde nam je MM, zna li neko?

Sluh Za Duh
Blog gde reči dostižu misao ali i obrnuto. Želim ti lepe prilike i događaje u narednoj godini.

Poznanik
Ljubav, ljubav, ljubav. Nego, i njega nema nešto. Možda je sa devojkom u sobi negde i iza spuštenih roletni čita joj ono što je pisao nama? 😉

LITERO
Na distanci, sa stilom, pomalo van gomile, ali ne arogantno… svratim kad nešto objavi. Lepo je. Srećna ti nova godina.

ttrriiddee
Drago, divno stvorenje, zlatnih ruku i srca. Sigurna sam da se moli za svakoga od nas. Neka i njemu bude na blagoslov 2015-ta. Cela!

Spackwoman
Čistota, prirodnost, sandal, jasnost… Kad god mi zafali nežnost – odem tamo. Želim ti mir, dubok mir i tišinu koja progovara.

Hota Hota
Hota Hota, koja uvek razgali, zasmeje, zamisli. Želim joj da se ne vrati duvanu i da se odmori za raspust. Srećna nova!

Dnevnik slučajne domaćice
Toplo drago stvorenje i nadasve hrabro. Radice, želim da se svaka tvoja misao koja se našla u zbrci odvije, razveže i da poteku prave istine i jasni ciljevi. Sve naj!

Voz do Plutona
Obožavam ovu malu. Želim ti da ostaneš sa dečkom i u 2015-oj ;).

U potrazi za leptirom

Mojra, koja miluje krilima. Draga Mojra, želim da ti u 2015-oj ta krila postanu još veća i da te nose sama.

bezimena ulica

Lavirint od reči, tmina, svetlost i suština. Želim ti da svojoj ulici nađeš ime, ali samo ukoliko to želiš i ti. Srećna ti nova godina, prijatelju. 🙂

Vesna Ćuro-Tomić
Brzina, brzina, jurnjava, brzina, iskričava zapažanja, ciklični krugovi… uh, Veco… želim ti kućnu pomoćnicu u 2015-oj!

TOKYORAMA
utoljava moju glad za Japanom! Sve naj!

Shunj ulica
Okretna pripovedačica naizgled nečujnih zvukova. Tvoja najveća želja mora biti ostvarena tokom naredne godine, i kraj! 🙂

TAJNI ŽIVOT ČARAPA
Uvek pravo tamo kada sam tužna. Želim ti u novoj još hiljadu i jednu Dondu.

Crno na Belo

Gago… životonosni duše… piši, i u taj krug smesti jednu prskalicu, samo tebi znanu, u sredu, 31-og, u minut do dvanaest!

СуЗа
Tebi, Neši i deci – znaš već! Sve najlepše, draga!

Oblogovan
Blogi, koji misli da je njegova reč samo zrno peska u pustinji, koji me uvek opčini veštinom kako da sa malo kaže mnogo i čije zelene modrine i nebesko plave dubine uvek ostanu u meni kada objavi nešto novo. Blogi, želim ti u novoj bar još dve knjige. Valjda ću tada na vreme saznati za promociju istih he he.

Privateering
Čovek koji razmišlja muzikom, najbolje komentariše njom i mršti se na neukus. Kad god želim dobar zvuk, dođem tu. Želim ti dobre note u novoj godini. 🙂

Tangolinin blog
Volela bih da u 2015-oj nađeš sve odgovore na svoje noćne pitalice.

Wojciech
Čarobnjak atmosfere, prijatelj koji oseti, mađioničar kome iz šešira izleću priče kao golubovi… Tebi, ženi i Minji sve najlepše, od srca. 🙂

BojeDuše
Slike prelamanja u vremenu, prodiranje, sunovrati… Uživam ovde. Želim da tvoj život i u narednoj godini i dalje posećuju muze.

NEGOSLAVLJE
Mudar prijatelj, jak novinar, osoba koja oslobađa i oslobađa se istinom. Sjajan pisac i dobar čovek. Nego, želim ti da odoliš svakom iskušenju i da ih sve u narednoj godini pretvoriš u sopsveni blagoslov.

NeZnamŠtaMiBi
Putovanje kroz vreme dok se za ruku drži svitac što svetli u mraku. Tebi i svicu sve najlepše, od srca! 🙂

obične priče
Ovde je uvek kao u bajci. Želim da ti se bajke pretoče u stvarnost, bar neke. Nije baš dobro da nam se uvek ostvari baš sve ono što želimo. Draga ženo, sve najbolje u novoj! 🙂

Tatjana MB blog
Imenjakinjo, želim ti sve ono što i sebi samoj. A, da – uspori malo i…. održi obećanje, ok? 😉

ritamdana
Često se setim one ptice iz jedne od tvojih priča… Pusti sve svoje ptice, sve svoje ptice, draga Marina i leti u novoj, leti…

52 thoughts on “Želje

  1. Hvala, Tanja, na ovim lepim rečima koje si našla za sve nas. 🙂 Baš lepo od tebe. Ako mogu da uzvratim, meni je uvek zadovoljstvo da posetim tvoje parče ovog nestvarno-stvarnog sveta, jer kod tebe uvek naučim neku novu igru koju igraš rečima. I to je sjano.
    Elem, moram da ti se zahvalim i na ovom spisku blogova. Neke pratim, ali neke i ne, tako da ću morati da ih posetim i pogledam ne drugačije svetove kojih sam često poprilično željan.
    Sve najbolje u novoj godini. 🙂

    • Da, to međusobno širenje poznanstava je bitno i dobro. To mi nije bio primarni cilj, ali ako neko preko ovog posta nađe nešto novo i dobro, onda je moje zadovoljstvo još veće. Nego, kad se rade tekstovi ovakvog tipa, mislim na nabrajanja i sl. uvek imaš posle frku da nisi nekog važnog slučajno omašio. Ako nekog jesam (a to ne smem da proveravam sad 🙂 ) neka mi ne zameri.

  2. Hvala puno na lepim zeljama!
    Ja tebi zelim sve najbolje u novoj godini! Toliko se vec ponavljam da ce misliti ljudi da samo kopiram jedno te isto,al eto,tog mog crvenog u ovo doba nekako ima na pretek!
    Zato, srecno, SRECNO i bericetno i citamo se i u 2015toj! 😀

  3. Znam da znaš da ti želim sve najbolje riječi. zvuke i oblike. Al’ ima jedna posebna želja, želja da ti se ostvari ono što ćeš, znam sigurno – zaželjeti u ponoć. Ne, neće to biti neka neostvariva želja, bit će to ono što ti je potrebno. E pa – samo hrabro i naprijed draga Tanja 🙂

  4. Hvala ti najlepše, Tanja!
    A, ja tebi u Novoj godini želim sve ono što nije moglo da se ostvari u staroj. Neka ti 2015 bude mnogo lepša od 2014. Sve uvek dodje na svoje, mantra koje se držim, tako će valjda i nama doći ova 2015. Sve najbolje tebi i tvojoj porodici, uvek, ne samo u Novoj godini.
    A, za te olovkice sa žirafom, dobro, dobro, zebrom na vrhu, imam poseban plan. :))

  5. Хвала пуно, Тања! (Мислим да је крајње време да одвикнем себе од персирања 😀 ) Моја потреба за константном анализом већ донетих одлука је одувек била мана, коју ћу у наредној години, надам се, барем мало, поправити. И тиме допринети својем самопоуздању.
    И теби желим све најбоље у 2015-ој години!!! Посебно: на првом месту здравље, боље приче (у животу и на папиру), више осмеха, нових успешно реализованих пројеката, креативности којој нема краја… 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  6. Драга Тања, ово је сјајно! Шарени и инспиративни блоговски врт!
    Права ствар за крај године, али и за почетак нове са толико лепих препорука.
    Желим ти забавну и креативну Нову годину! И хвала ти од срца! 🙂

    П.С. Само још да нам овај WP не скида са листе оне које пратимо. Често ми се деси да више пута морам да активирам follow опцију за један исти блог, па сам тако пропустила твоју stream радионицу. Надам се да ћу имати прилику да следећој присуствујем 😉

  7. Hvala je jedino što ću ti reći ovim povodom, jer mi se čini da bi svaka naredna reč bila suviše.
    Dakle, draga Tanja- Hvala. 🙂
    A inače, kanim se jednom da te posetim u radionici. Onako, malko da izvestim okolinu. I da nešto naučim.
    I da- stvarno se sa ovim WP nešto dešava.

  8. Hvala Tanja na lijepo izrečenim željama sa svakoga posebno. Mene si iznenadila i obradovala tvojim zapažanjem mene i onoga što pišem i na tome Hvala ..:)
    Evo pokazujemo svoju dušu drugim ljudima tako što shvaćamo gdje je naše mjesto u moru drugih.
    Želim ti sve najbolje u 2015 !!

  9. Draga Tanja,

    zelje su tu da bi se ostvarile, tiho, na prstima ili uz prasak i fanfare, kako bi se pomerio prostor za osecaj koji budi beskraj, Na ovom svetu smo da zelimo i da budemo deo necije zelje, zato brzo zazmuri i pozeli, jer je tebe vec neko pozeleo. :*

    Moja zelja tebi je da te prati tokom cele godine novogodisnja carolijam i osmeh. 🙂

  10. Moram priznati da sam se prijatno iznenadila, kada sam na listi blogova videla ime svog bloga 🙂 hvala ti na tome! Hvala ti sto si izdvojila vreme da o svakom blogu i blogeru kazes koju rec i na taj nacin ih priblizis ostalima koji te citaju 🙂 zaviricu gde dosad nisam bila… Hvala ti na lepim zeljama i tebi zelim da ti ne makar najvaznija zelja ostvari 🙂 Sve najbolje!!!
    P.S. Kakve su bile buftle i jel ostala koja i za mamu?

    • Ups… greska u kucanju… pa cu opet 🙂
      Hvala ti na lepim zeljama i tebi zelim da ti se makar najvaznija zelja ostvari 🙂 Sve najbolje!!!

  11. Hvala ti, profesorka! 🙂 Dan mi je postao prekratak. Nedostaje mi svakog dana po četiri sata, tako da neka uživanja i neki prijatelji trpe. Šta je rešenje (uteha?): napraviti uživanje od onoga što radiš. I eto trudim se. Ponekad mi se čini i da uspem. Želim ti da i ove godine budeš sa nama, ma koliko ti se činilo da mi nismo sa tobom. A jesmo, tu smo negde.

  12. Hvala od srca i tebi i svima ,neka se najlepše i najiskrenije želje ostvare što pre…i neka traju zauvek….
    Da trudim se da uživaju svima…eto baš sam juče sa koleginicom pričala …koliko je izvesno da postanemo bake u narednim godinama ….da mladost bude srećna i zdrava, a starost dostojanstvena i očekivana .Živeli !

  13. Хвала ти на жељама, а и на чињеници да си ме сместила на листу са свим овим дивним блогерима 🙂
    И ми теби желимо остварење свега онога што сама себи и својој породици желиш 🙂

  14. Draga Tanja, veliku ui lijepu stvar si napravila, ovako sve okupiti na jendom mjestu, opisati sažeto (kako kaže grof, preporuka da svratim do onioh koje još ne poznajem) i svima zaželjeti lijepe želje – a to što si meni zaželjela čistačicu znači da si me u dubinu duše upoznala 🙂 🙂
    ja tebi želim da ostaneš tankoćutna i kreativna, pomalo naivna a popuno plemenita u idućoj i svim budućim godinama. Veliki veliki poljubac
    (i meni je prpobčem što obavijesti o nekim postovima s nekih blogova ne dobivam na mejl)

  15. Draga Tanja, baš sam se obradovala čitajući ovaj tvoj post! Topao je i ličan, iako se ne poznajemo. Hvala na željici, i hvala na tvojim divnim postovima za koje i ne znaš koliko ponekad pomažu u traganju za odgovorima. Sve najbolje Ti želim! 🙂

  16. Видиш колико сам „опуштена“ када сам тек сада успела да видим твоју жељу коју сама себи не бих могла боље да смислим! Хвала ти од срца и праштај што тек сада реагујем. Али знам, за добру размену никада није касно!
    И да никада не престанеш да пишеш – оплемењујеш, надахњујеш на посебан начин! 🙂

  17. Draga moja nepoznanice, sa wp se ne snalazim baš najbolje, i tek sad u statistici vidim da si me pomenula. Iste se pronalaze. Piši i dalje i u ovoj i u svim godinama koje slijede. Sa svim se može izaći na kraj sem sa riječima, sa njima ruku pod ruku pa kud te odvedu. Klimoglav i blagonaklon!

  18. Srecom pa sam na vreme videla ovaj post – cestitku, jedva da je pet meseci proslo od kako si ga napisala 😳 🙄 😆 . Veliko izvini… 😯

    Draga Tanja, hvala na pominjanju (ne znam zasto se info o tome nije pojavio kod mene, s obzirom da si u tekst stavila direktan link ❓ ), a jos vise na zelji da usporim. Da sam zelju videla za N.G mozda bih jos tada stavila prstic na celo, ali… Sve je za nesto dobro, verujem i ovo kasnjenje.

    Ni obecanje nisam zaboravila, a verovala ili ne, na isto mislim vec par dana. Ko zna, mozda zaista nije slucajnost sto upravo sada naidjoh na ovaj tekst.

Ostavite odgovor

