Dvominutna pesma

Kada se u tu melodiju zagleda sa naročitom pažnjom, uoči se da ona zaista ima glavu, trup i udove. Hoda. Ponekad trči, ponekad šeta. Ima kad stoji, kad zavaljena sedi, kad napada ili kad beži. U zavisnosti od toga gde je, i ko je sluša, ta melodija, ta ista melodija, postaje muškarac ili žena, dete, starac, slepac, genije… U zavisnosti od toga gde je, i ko je sluša, ona se drugačije obuče, i boja kose joj se menja.

Pre deset minuta bila je u dvorištu zapuštene kuće u kojoj živi trudnica od šesnaest leta i imala lik starice, dugokose, bezube i pogurene.

Pre osam minuta, ta melodija je bila klovn sa belim obrazima i perikom drečave boje, na rođendanu dečaka iz Švedske.

Pre šest bila je poluobnažena i drska, u spavaćoj sobi oženjenog čoveka koji ne vodi ljubav sa svojom ženom zato što je zavistan od sado seksa.

Pre četiri, ta ista melodija, u liku bele devojčice, spustila se na krevet i sela kraj devojke koja se udaje sutra.

Pre dva bila je…….. Ta melodija, odsvirana istim prstoredom, u istom tempu i sa pauzom na naročitom mestu uvek je drugi neko. Svako vidi ono što čuje. A melodija, ta ista melodija, nikada neće jasno pokazati lice i pogledom povesti u noć ili u dan, nekog od njih, nas, mene. I neće se osvrnuti, znam, ni na ovo pripovedanje ovde, iako je priča, jasno je skroz, potekla upravo iz nje.

21 thoughts on “Dvominutna pesma

  1. Čarolija melodije, (bar ja tako mislim), je u nepreglenom broju slika – zato i svako vidi ono što čuje.
    Lice melodije je slika u našoj glavi, a slika koja se stvara čitanjem tvog posta to samo potvrđuje. 🙂

  2. A u ovom trenutku… Voleo bih da sam bar jedan prst na žici koja formira akord. Pa da zajedno vibriramo kroz vazduh, bar neko vreme.
    Jer…
    Imati ovako dobre imaginacije, pa to je… Odistinska umetnost…
    Svaka čast…

  3. A onda melodija podstiče setu,ili kao u mom u slučaju,me je razočaralo da je neko poklanjao melodiju kao oružje za manipulisanje i ostvarivanje ličnih interesa.Osoba kojoj bih rado da presudim govoreći istinu o….svim tim užasnim situacijama….A onda se setim mojih dobrih i poštenih blogera i pomislim da nemam pravo da nikome oduzimam radost …Kako što je naša Negoslava, napisala, origanalno i prelepo pišeš Tanja.
    Pozdrav za sve.

    • Prvo, zahvalna sam ti na komentaru, ali malčice mi je konfuzan. Ko je poklanjao melodiju za manipulisanje… koje užasne situacije… Ništa od toga nisam razumela. Reci mi.

  4. Reč je osobi kojoj sam verovala da je humana,moralna i verovala da je prijatelj.A nedavno sam saznala da dokumenta koja sam ja dostavljala,za sajt,ne znajući da je dobro profitirao,(a sebe je predstavljao kao neprofitna organizacija)a tek kad setim nekih omiljenih pesama,delio je i sebe glorifikovao sebe,kao savršenstvo….Sad imam želju da kažem potpunu istinu o njemu sa svim činjenicama….samo ne znam da li da to učinim na nekoj lokaciji,ili da se obratim institucijama i tražim da ga kazne…

Ostavite odgovor

