Yes Boss

Osuda uvek dolazi zbog neprihvatanja različitosti. Neko te prozove, makar prećutno, uperi prstom u nešto u čemu prepoznaješ sebe i, šta? Osetiš se… osetiš se tako da ne možeš da objasniš kako se osetiš, eto to osetiš. Ili proveravaš svoj zdrav razum. Ili… Dobro je što to sve kod mene prođe brzo, baš brzo prođe jer ono što me zanese redovno pobedi moje osvrtanje na mišljenje okoline. I retko kad me zaboli, baš retko me pogodi. Jer prepuštanje nadvlada sve… Prepuštanje čemu? Mnogo čemu. Baš mnogo čemu. Igri, na primer. U kojoj pravila dolaze spontano, a uloge se dele u zavisnosti od stanja. Igri bez glavnih uloga, iako to može da deluje sasvim kao privid. Igri u kojoj se odrasli zaista igraju, a čiju igru možete tumačiti… ah, tumačiti… svakako tumačiti…

Vidite, ja vam nikada nisam, ni u jednoj priči o sebi, nikada, nikada nisam opisala svoje lice. Ni sada ga nećete videti. Prosto su me tako snimili. Tačnije, to nisam ja ali – mene su snimali, razumete? Pa eto, da bi bilo jasnije sve ovo što sam pokušala da kažem, i da biste videli jednu, za mene pravu ljubavnu igru, trebalo bi da poslušate ovu muziku što sledi. Tako je pričala Suzi, smireno, smireno, osmehnuto, otvorenog pogleda i glasom koji nije menjao ton.

 

30 thoughts on “Yes Boss

  1. Meni je prepuštanje igri OK. I baš to što se može svakako tumačiti daje joj mističnost koju neki pogrešno shvate pa upere prstom ili osude igrače jer nije isto kad se jedna te ista pojava, stvar, ili igra posmatra izvan voza, i kad si u vozu – to jest igri.
    Čak mislim da ja prepuštanje igri oličenje lićne slobode i nesputanosti! 🙂

    • Naravno. Međutim, ljudi su različiti. Ima onih koji umeju da se igraju, koji ne umeju, koji se ne usuđuju, a ima i onih koji čekaju da ih neko povede.
      A ljubavna igra o kojoj je ovde reč, ona može da dođe iz samo iz najdubljeg poverenja, odanosti i poštovanja, uprkos pojedinim stihovima iz pesme. 🙂

  2. And we’ll be ONE! Just let me take off your last veil, and you’ll keep your head on your shoulders. And the fruits are immaculate and the snake is far away. You should keep that in your mind.

  3. Živimo u vremenima kada svako živi tuđi život više nego sopstveni,mada meni nikada neće biti jasno kako stignu gurati nos u tuđe… ja nemam vremena ni za sopstveni…
    I zato nek je Suzi zdrava i živa… 🙂

  4. На послетку, све је у игри и самозабораву, па ком мило ком драго. 🙂 А Сузи ми је… тако блиска. 🙂

  5. Igra bez glavnih uloga,u kojoj ima dražesne – vesele, svjesne i nesvjesne – igre… popračeno lijepom muzikom i dijalogom 🙂 i Suzinim prepoznavanjem svega toga, jako lijep post ❤

Ostavite odgovor

