Ja

Koliko je samo lepo kada čovek uspe da nadahne samoga sebe. Neko će možda reći da je to uzdizanje ega i da oni koji ne tvrde isto nemaju pravo znanje… Neki će reći da je to uzdizanje sebe ali da pri tom to nije uzdizanje ega. Reći će kako drugi ne razlikuju ličnost od sopstva… Može se ići sve dalje i dublje, može se proputovati ceo svet i kroz običaje i narode upoznavati ova tema… Može se tragati po svim pravcima, osluškivati, prisluškivati, preslušavati… Uvek će se doći do toga da su izvori nadahnuća oko nas svuda, a da je pravo ono koje se rodi iz istinskog ja.

12 thoughts on “Ja

  1. Tema ja, istinsko ja, ego, sopstvo je veoma široka i prilično je klizav teren, ako se ne razjasni šta tačno za koga taj termin znači. A to da sami sebe možemo da nadahnemo je paradoks, bar prema etimologiji reči. Jer NA-DAHNUTI znači primiti silu koja je ili iznad ili je istovetna sa DAHOM. A mi sami sebi ne možemo dati DAH/DISANJE. A bez disanja/daha i naše ja se rastače ili menja formu.
    Izvini, ako sam iskomplikovala, ali pročitavši tvoj post primih nadahnuće da ovo napišem.

    • Oseća se nadahnuće koje si primila i drago mi je. Međutim, namerno sam ponabrajala sve ono s početka teksta jer teoretisanje na tu temu lično ne volim, ne nalazim se u tome. Želela sam da kažem da je čovek najslobodniji i najnadahnutiji kada počne da uživa u sebi. To, naravno, ne znači da je sebe stavio na presto svog života – čisto da mi ne zamere oni koji na bogosluženja idu češće od mene :). Hvala ti, Ognjena, na komentaru.

  2. Bok, Tanja. U tvom teksu koji je prethodio ovome, a više ga nema na blogu (meni je internet inače misterij) napisala si: Treba imati sreće pa nadahnuti samoga sebe. Što me bacilo u razmišljanje. Ja nikad ne čitam što sam ranije napisala, jer bih inače sve prepravljala i nikad ne bih ništa novo napisala, tako da, zaista, slažem se, treba imati sreće pa nadahnuti sebe. Veliki pozdrav

  3. Pronaći nadahnuće u sebi je pronalaženje onog dobra koje nas održava, koji nas vodi u susret drugima, koje je naša inspiracija i mašta. Mi smo deo kosmosa samo ga iz sebe izvlačimo kao snagu. Kreativnost. Ja sam to tako shvatila. I tada jeste veličanstveno.

Ostavite odgovor

