Nominacije…

Drage kolege blogeri,

Evo ovako,

zahvaljujem se autorkama  bloga https://babeidede.wordpress.com/  i   https://sanjalombardo.wordpress.com/ što su me nominovale za nagradu iako ne znam kakvu niti imam nekakav link da to vidim. Naravno da bih volela da znam ko je osmislio celu stvar.

Oni koji me prate duže vreme, pre ovog novog talasa nekih adresa na kojima zaista svašta nešto lepo može da se čita i vidi, znaju da obično ne učestvujem u sličnim stvarima. Ovog puta uključiću se delimično.

* Eto, zahvalih se.

* Zaista ne mogu nikog da izdvojim, a da se ne osećam loše što nekog drugog nisam. Ima više od petnaest blogova koji su po meni pod jedan. I dosta novih koje sam otkrila… koji opet mogu biti pod jedan.

7 činjenica?

  1. Mislim da sam iskren prijatelj.
  2. Muzika mi je važna skoro koliko i književnost.
  3. Bavim se plesom.
  4. Trenutno se osećam kao da pišem propratno pismo uz CV 🙂
  5. Radujem se kad vidim pozitivne promene kod ljudi koje volim, bez obzira da li se i dalje družimo ili ne.
  6. Razumem istopolne veze.
  7. I da – plavuša sam.

award

11 thoughts on “Nominacije…

  1. Ko je i kad ovo smislio i započeo, ko će ga znati. Nagrada ti je ovaj virtuelni „bedž“. Eto, u srcu svi da ga nosimo. Brejkerko jedna, izvukla si se za dalje nominacije. 😉
    P. S. Stvarno si postala Merlinka?

  2. Плавуша, значи… 🙂
    То нам је једна заједничка ствар. Друга је да слабо учествујемо у овим играма, мада она није у ових седам. Од свих осталих, највише се разликујемо по тројци. Ја од плеса упражњавам само трбушни, и то кад трчим: стомак се отме контроли и крене у ритму “сви се сада њишу“. 🙂

Ostavite odgovor

